رفتن به محتوای اصلی
۳ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۸
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

لزوم راه اندازی راهیان پیشرفت در شهر قم/ مدیریت شهری با جنگ رسانه‌ای مقابله کند

مطلب بدون عنوان 1758
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر قم امروز قابل مقایسه با 20 سال پیش نیست و لازم است در قالب برنامه راهیان پیشرفت، نسل‌های مختلف را با اقدامات ارزشمند مدیریت شهری آشنا کنیم.

به گزارش شهرنیوز، مصطفی ملایی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مطرح شدن مسئله راهیان پیشرفت از سوی ریاست جمهور اظهار داشت: در جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که نمونه‌ای از آن در شهر قم هم دیده می‌شود، کوچک انگاری یا نادیده انگاری دستاوردها موضوع بسیار مهمی محسوب میشود که باید با آن مقابله کرد.

وی ناامیدی جامعه را یکی از ابزارهای دشمن دانست و افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند تا پیشرفت‌ها و دستاوردها به کام مردم شیرین نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم به گزارش معاون عمرانی شهرداری قم اشاره کرد و گفت: داشتن پیوست رسانه‌ای در پروژه های عمرانی و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی زحماتی که برای شهر قم کشیده می‌شود، یک موضوع بسیار مهم است.

وی با اشاره به بی مهری برخی رسانه‌ها نسبت به اقدامات مدیریت شهری افزود: معاون عمرانی شهرداری قم که یک نیروی بومی این شهر است. حداقل زحمات ایشان را انعکاس دهید!  

ملایی خطاب به مدیران شهرداری قم گفت: باید بیان دستاوردها و اقدامات شهرداری جدی تر در دستور کار قرار بگیرد و تا مردم با شنیدن جزئیات پیشرفت های این شهر امیدوار شوند.

وی اقناع افکار عمومی را یکی از رسالت های مدیران دانست و افزود: باید بازدیدهایی با عنوان راهیان پیشرفت در شهر قم داشته باشیم تا اقشار و نسل های مختلف شهروندان قمی با پیشرفت های این شهر آشنا شوند و کار رسانه ای بهتری نسبت به پروژه های شهری صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: اگر قم را در 20 سال گذشته و امروز مقایسه کنیم، متوجه اتفاقات بسیار ارزشمندی خواهیم شد. مردم باید نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کرده و از تحولات به خوبی آگاه شوند.

انتهای پیام/105

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/l8No